niedziela, 22 września 2013

Prolog

Prolog
Nazywam się Laura Marano, mam 16 lat i mieszkam w Miami z moją dziewiętnastoletnią siostrą Bellą. Nasi rodzice mieszkają w Londynie w Anglii.  Wyjechali tam rok temu, gdy tylko moja siostra skończyła 18 lat. Co prawda przysyłają nam zawsze dużo pieniędzy i płacą za nasz dom, a raczej willę, ale przecież pieniędzmi nie da się zastąpić rodziców. Ostatnio nie przyjechali nawet do nas na święta.  Dzwonią bardzo rzadko jeśli im się zachce. Nie zadzwonili nawet kiedy trzy miesiące temu złamałam sobie rękę. Prawie zapomniałabym o szkole. A więc wszyscy mnie lubią, jestem popularna. Moimi najlepszymi przyjaciółmi są Raini i Calum. A o wrogach wolę nawet nie wspominać, ale wam powiem. A więc moim najgorszym wrogiem jest Ross Lynch i jego paczka. Uważają się za lepszych, bo ten ich chłoptaś, mam na myśli Rossa oczywiście, zagrał w jakimś tandetnym, prawie nikomu nie znanym filmie. A że ja, postawiłam mu się jako jedyna, jestem teraz lubiana w całej szkole. No i jeszcze coś o miłości. A więc nigdy nie miałam chłopaka, pomimo, że dostałam już masę zaproszeń na randki. Jedynymi osobami które kocham, są moi przyjaciele, Bella oraz osoba o której zapomniałam, moja suczka Princess, w skrócie Prins.
I oczywiście na samym końcu moje zainteresowania. Uwielbiam muzykę.
Gram na pianinie, piszę piosenki i uwielbiam śpiewać. Jestem także dobrą aktorką. Jeśli chodzi o wystawianie sztuk teatralnych i występy, to bardzo je lubię. Nie wiem dlaczego.

I to na tyle jeśli chodzi o mnie. Dopowiem tylko jeszcze, że mam bardzo zwariowane życie…


@@@@@@@@@@@@@@
Czeeść, ten prolog napisałam już w wakacje xD
Szczerze to mi się on nie podoba :P
Nie umiem pisać prologów, z resztą to pierwszy w moim życiu xD
Mam nadzieję że nie zniechęci on Was do czytania dalej ;D
Koniecznie piszcie własne wrażenia po przeczytaniu ;)

~Refive ;***

36 komentarzy:

  1. super prolog
    nie mogę się doczekać
    1 rozdział
    na pewno bede czytać
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęki <33
      Cieszę się ;D
      Całuusy!

      ~Refive xD

      Usuń
  2. Głupia, Tobie nic się nie podoba! :P A prolog jest super, świetny, genialny, fantastyczny etc.
    Ale jedna uwaga: nie powinno być Laura zamiast Ally? Bo jak są Raini i Ross, i Calum, to... Z resztą nie ważne :) Zapowiada się dość ciekawie i nie mogę się doczekać rozdziału numero uno (sprawdzian z hiszpana tuż tuż =.=) Fajnie, że Laura (no chyba, że napisałaś Ally specjalnie, wtedy zamiast Laura Ally) jest tu lubiana i w ogóle :) To takie oryginaalne ^^ bo w większości opowiadań Ross jest taki super, hiper popularny, co moim zdaniem jest dziwne, bo jak ktoś wredny może być popularny?
    Bloga na pewno będę czytać (bójcie się ;p) i zaraz chyba zaczne obserwować...Tak zaraz to zrobie, bo inaczej zapomne...
    Weny życze całej waszej trójce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękii!
      Nie zauważyłam tego mojeo błędu, a dziewczyny jak czytały przed opublikowaniem też nie zauważyły xD
      Starość nie radość, najwyraźniej w wieku nastoletnim wzrok psuje się bardziej i intensywniej xd
      I faajnie masz że uczysz się hiszpańskiego, ja nie mam :P
      Całuusy! ;***

      ~Refive <333

      Usuń
  3. sweet chętnie będę tu zagladać; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to się zawsze na końcu dowiaduję xD nikt mi nie powiedział, że założyłaś kolejnego bloga :P ale prlog BBOOOOOSKI!! Czeka już na next i mam nadzieję, że pojawi się on jak najszybciej :*
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, dzięęękiiii <33333
      rozdział pierwszy mam zaczęty, więc mam nadzieję, że szybko go napiszę i wstawię ;D

      Usuń
  5. Dzięki wszystkim, że napisaliście o tej pomyłce, po prostu jestem już przyzwyczajona a w wakacje nie myślałam xD
    Już poprawione ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo fajnie kolejny blog gdzie laura i ross sie nienawidzą :D tak jak u mnie :D
    czekam na nexta :D zżera mnie ciekawość xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Num, tylko że u nas będzie nieco inaczej xD
      Oni się serio nie lubią i nie będą xD
      I nie są jeszcze aktorami ;P

      Usuń
    2. u mnie też się serio nie lubią tylko jakoś tego nie widać :D hahahaha

      Usuń
    3. Bo Ross ma jakieś poczucie winy xD

      Usuń
  7. Uhuhu, przyznam, że mnie zainteresowałaś ^^ Bardzo chętnie będę tu zaglądać i czytować posty ^^ To takie oryginalne, nie wiele opowiadań jest o nienawiści Raury, więcej o ich miłości ( której jeszcze nie ma w realu :'( ) dlatego mnie zaintrygowałaś. Czekam na pierwszy rozdzialik i pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że to dopiero początek, ale już mnie zainteresowałyście, a poza tym uwielbiam wasze blogi, a więc nominowałam was do Liebster Awards! Więcej u mnie: http://lovemusic-austinally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  9. Nominowałam cię do „Libster Blog”. Więcej informacji na http://austinandallyhateorlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :3 Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! :) Ja oczywiście na 100% będę tutaj zaglądała i mam nadzieję, że już niebawem dodasz pierwszy rozdział :).

    Ps. Zapraszam na bloga przyjaciolki: http://chasing-the-sun-r5.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. UWAGA #R5ers!
    W środę (16.10) o godzinie 18.00 na twitterze odbędzie się akacja #R5ComeToPoland. Musimy się sprężać, bo 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich! Proszę, zachęcacie innych do tego spamu, podawajcie dalej, piszcie o tej akcji na tt albo blogach, SPAMUJCIE. Akcja musi się udać, to jest nasza szansa! Do dzieła! Liczę na was #R5family!

    SKOPIUJ I PODAJ DALEJ, TO NIE JEST TRUDNE, A JA BĘDĘ OGROMNIE WDZIĘCZNA <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna akcja!!!

    UWAGA #R5ers!

    W niedziele (20.10) o godzinie 18.00 na twitterze odbędzie się kolejna akacja #R5ComeToPoland. Musimy się sprężać, bo 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich! Proszę, zachęcacie innych do tego spamu, podawajcie dalej, piszcie o tej akcji na tt albo blogach, SPAMUJCIE. Akcja musi się udać, to jest nasza szansa! Do dzieła! Liczę na was #R5family!

    Ps. Piszcie o tej akcji na swoich blogach, tt, fb wszędzie gdzie się tylko da.Wiem, że to już kolejna taka akcja, ale musi nam się udać ściągnąć ich do Polski, a mamy już niewiele czasu, więc musimy dać z siebie więcej niż dotychczas. Niech to będzie największy i najdłuższy spam. Spamujmy jak najdłużej. Wierze w nas!

    Mój blog: http://rauraihateyoubutsomethingdrawsmetoyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cię do Liester Blog Awans. Pytania u mnie :
    http://przyjacielesanazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej prolog wyszedł ci super i czekam na pierwszy rozdział. A tak wogóle to napisz że chociaż żyjesz bo dawno cię tu nie było ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy w ogóle zamierzacie napisać nexta?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy wy przypadkiem, nie zapomniałyście, że jak zakłada się bloga to się najpóźniej 1 rozdział daje po 2 tygodniach?!? Powtarzam dzisiaj jest 15 LISTOPADA!!!! Chociaż napiszcie, że macie nas w dupie, a nie że my jak głupie, czekamy na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpóźniej dwa tygodnie, a minęły trzy.
      Piszemy nexta, tylko nie chciałyśmy zapeszać bo kijowo nam szedł.
      Nie mamy was w dupie, więc proszę cię, nawet tak nie pisz i nie obrażaj nas, ponieważ sobie tego nie życzę, a uwierz mi, mam ostry język i nie chciałabyś się ze mną kłócić, a szczególnie z naszą trójką. Także, rozdział w drodze ^^

      Usuń
    2. Minęły prawie dwa miesiące :c Ale czekam na rozdział I.

      Usuń
    3. aaa, źle mi wyświetlało, wg mojego blogera minęły 3 tyg xP
      rozdział pierwszy jest w drodze

      Usuń
  17. NIE MIAŁAM ZAMIARU WAS OBRAŻAĆ, tylko po prstu jestem bardzo ciekawa tego co tam wymyślicie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ej serio kiedy next prolog wrzucony 22 września już 2mieś mineły

    OdpowiedzUsuń
  19. założe się że już nienapiszecie rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  20. http://story-with-ross-lynch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę wiedzieć, jak wy to robicie, że macie już od razu po trzydzieści kilka komentarzy? Ja tak nie mam i się obrażam.

    Bardzo fajny prolog.
    Chyba muszę zacząć pisać o nienawiści :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, wiesz, większość komów jest nie na temat xD
      Dzięki ;*

      Usuń
  22. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń